– FORUM ORGANIZACJI POZARZĄDOWYCH WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO

W dniach 11-12 grudnia 2019 r. Marszałek Województwa Łódzkiego zaprasza przedstawicieli sektora pozarządowego oraz pełnomocników ds. organizacji pozarządowych z regionu łódzkiego na wydarzenie pn. Forum Organizacji Pozarządowych, które odbędzie się w INESS HOTEL ul. Wróblewskiego 19/23, 93-578 Łódź.

Dwa dni Forum będą okazją do spotkania, dyskusji a także uczestnictwa w warsztatach kierowanych do osób na co dzień zaangażowanych w kształtowanie społeczeństwa obywatelskiego. Będzie to także okazja do wymiany doświadczeń i poglądów pomiędzy przedstawicielami organizacji pozarządowych a przedstawicielami samorządów odpowiedzialnymi za bieżącą współpracę z sektorem pozarządowym.

W trakcie Forum dowiedzą się Państwo m.in. jak wypromować za pośrednictwem narzędzi internetowych działalność ngo, w tym jak prowadzić „kampanię 1%”, jak zostać organizacją pożytku publicznego, jakie są formy współpracy samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi.

Osoby zainteresowane udziałem w tegorocznym Forum Organizacji Pozarządowych prosimy
o zarejestrowanie się na wydarzenie za pośrednictwem  strony: https://elodzkie.pl/wydarzenia/forum-organizacji-pozarzadowych-wojewodztwa-lodzkiego

Program Forum Organizacji Pozarządowych Województwa Łódzkiego

1 DZIEŃ (11 grudnia 2019 r.)

09:00 – 9:30 – Rejestracja uczestników

I Blok

09:30 – Otwarcie forum

09:45 – 10:45 – Wykład I – Panel Dyskusyjny – status Organizacji Pożytku Publicznego, czy warto? Jak uzyskać status organizacji pożytku publicznego? Co daje, a do czego zobowiązuje status OPP.

10:45 – 11:05 – Przerwa kawowa

II Blok

11:05 – 12:35 – Wykład II – Możliwość promowania w sieci działalności NGO ze szczególnym uwzględnieniem tzw. kampanii 1%.

Część 1 – Działania organiczne w serwisach Facebooka oraz Instagram:

– najskuteczniejsze formaty postów,

– stories,

– omówienie działania algorytmu,

– sposoby na zwiększanie zasięgu organicznego w TG,

– dobór multimediów (wymagania),

– copywriting,

– grupy,

– analiza skuteczności działań organicznych,

– omówienie narzędzia Creator Studio,

– aplikacje zewnętrzne, które mogą pomóc w skutecznej komunikacji (Canva, Sotrender, VideoCut etc.).

12:35 – 13:15 – Obiad

III Blok

13:15 – 15:00 – Wykład II (c.d)

Część 2 – Reklama płatna w serwisie Facebook oraz Instagram:

– omówienie narzędzia,

– dobór celów reklamy,

– omówienie najważniejszych wskaźników,

– dobór formatu reklamy oraz wytyczne dotyczące multimediów i treści,

– dobór budżetu,

– analiza i dobór TG (grup docelowych),

– analiza i tworzenie raportów,

– optymalizacja kampanii,

– wykorzystanie piksela remarketingowego,

– analiza skuteczności działań reklamowych,

– przykłady skutecznych kampanii.

15:00 – 16:00 – Zakończenie – podsumowanie spotkania

2 DZIEŃ (12 grudnia 2019)

9:00 – 9:30 – Rejestracja

I Blok

9:30 – 9:45 – Powitanie uczestników Forum, słowo wstępu nt. roli współpracy samorządów z organizacjami pozarządowymi.

9:45 – 10:45 – Wykład I – Formy współpracy samorządu terytorialnego z organizacjami pozarządowymi, czyli nie tylko otwarte konkursy ofert (tryb pozakonkursowy, pożyczki, współpraca pozafinansowa)

10:45 – 11:15 – Przerwa kawowa

II Blok

11:15 – 12:20 – Warsztaty – Określanie rezultatów realizacji zadania na etapie tworzenia ogłoszenia o konkursie i w ofercie realizacji zadania. Znaczenie rezultatów dla rozliczenia realizacji zadania – zapisy umowy o realizację zadania i wykazanie rezultatów w sprawozdaniu.

12:30 – 13:15 – Obiad

III Blok

13:15 – 14:15 – Wykład II + Panel Dyskusyjny – Jak skutecznie prowadzić konsultacje z NGO? Prezentacja dobrych praktyk

14:20 – 15:00 – Panel dyskusyjny

15:00 – 16:00 – Podsumowanie i zakończenie

Back to top